Sunday, April 13, 2008

אירנה סנדלר, תודה

שירתה של אירנה
קרן אור באפלה הוא שמה של היצירה אותה כתב קובי אשרת "כמעין שליחות" לכבודה של אירנה סנדלר. אירנה משתתפת באופן פעיל ביצירה כשלאחר אוברטורה של כ-4 דקות היא מספרת כיצד אמר לה אביה כי "העולם מורכב משני סוגי אנשים בלבד, טובים ורעים" וכי עליה להיות תמיד בצד הטובים.
היצירה נוגנה בבכורה בישראל ב-9 בינואר 2009 ברעננה וב-14 בינואר בפוזנן שבפולין.
סרטון זה שנערך ע"י צביקה שורצמן מכיל את קטעי הפתיחה והסיום כשהם משולבים (רעננה-פוזנן). ברקע מוקרנים חלק מעבודות התלמידים שזכו בתחרות תמונות שצייר שמואל בק בסדרת Icon of loss, קטעים מסרטו של Michal J. Dudziewicz 'אירנה סנדלר' ואת הקונצרט פותח השיר 'תמונות' שכתבו, הלחינו, שרו וניגנו 2 תלמידי י'-9 במגמת מוזיקה בתיכון מור - מטרו-ווסט רעננה, נטע ברק וגלעד ארליכמן. את היצירה כתבו התלמידים כשהשתתפו בתחרות לכבוד אירנה סנדלר. הם לא זכו בתחרות באופן רשמי כיוון שאחרו להגישה (ביומיים), אבל זכו בכבוד רב גם בישראל וגם בפולין.
קרא יותר...



קרדיט (לפי סדר ההופעה בקליפ)
נטע ברק וגלעד ארליכמן - תיכון מור - מטרו-ווסט רעננה
Warschauer Aufstand
סימפונט רעננה
שלו מנשה - בצרה
מיכל סטרוסקי - תיכון מור- מטרו-ווסט רעננה
שמואל בק
Michal J. Dudziewicz
ד"ר תרזה קרנר
קובי אשרת
אגף החינוך בעיריית רעננה
הטלויזיה הפולנית

הערה: בשל חוסר יכולת לזהות ולקבל את אישור כל בעלי הזכויות המופיעים בסרטון, כל מי ששמו לא מוזכר ברשימת הקרדיטים או מי שחש עצמו נפגע מפרסום סרטון זה מתבקש להודיע לעורך הסרטון לפי הכתובת הבאה todanet@gmail.com אם תלונתו תימצא מוצדקת הסרטון יוסר מיד.